APA ITU MEDICSPA

By 19:44:00




SALLMEDICSPA

1.      TENAGA ULTRASONIK SEMULAJADI. Masa mandi dalam bathtub, tenaga Ultrasonik akan terhasil dari mesin tau. Setiap kali mandi jer badan akan jadi cepat SEGAR disebabkan saluran  sistem badan spt sel,tisu otot akan diaktifkan dan semua kelenjar utama dalam badan akan bekerja dengan lebih sempurna. Bukan 2 je..badan Uolls jugak akan menyerap Oksigen,Nutrient dengan baik. Menjadikan keperluan fisiologi badan uolls semua jadi lebih cemerlang dan meningkatkan lagi sistem imun dalam badan.Ketahanan badan uolls akan menjadi lebih baik dan tak mudah sakit.So tak payah nak runsing2 lagi, bila sakit macam demam,kahak dalam badan, pening kepala..so mandi SPA jer..

2.      BUIH ULTRASONIK. Masa mandi, buih ini akan terhasil dan akan memberikan urutan terapuetik pada badan kita. Urutan ni akn pergi ke 320 titik akupuntur dalam badan. 15 minit mandi jer menyamai dengan 1 jam urutan fisiologi professional. Wow hebat x? So xyah susah2 nak pergi kedai nak buat rawatan akupuntur ke..urut badan ke (kedai massage) sebb mandi SPA ni jer dah cukup..So JIMAT MASA, dan WANG. Bukan 2 jer, 150,000 pori2 (rongga kulit) akan terbuka dan akan membantu proses DETOX. Wah..lagi la xpayah makan product/supplement  DETOX. Dengan mandi jer semua proses 2 boleh berlaku..BEST kan..

3.      GELOMBANG ULTRASONIK SEMULAJADI. Bila gelombang ini terjadi je pengaliran haba akan berlaku pada badan kita. So proses panasan dari dalam tubuh akan berlaku dengan cepat dan proses rawatan akan berlaku (secara dalaman) .Uolls xpayah nak susah2 keluar awal pagi bersiap2 nak pergi Jogging kat taman permainan, leceh la jugak kan.. nk kene beli kasut sukan la, seluar jogging la, itu pun BELUM tentu lagi SELAMAT dari GANGGUAN org.  So  dengan mandi SPA ni jer dah menyamai 3-4KM JOGGING.. so xd masalah KESELAMATAN,  walaupun sangat buzzy dengan kerja office, suri rumah, nak jaga anak lagi..semuanya boleh selesai dengan Mandi 15 minit jer . Lagi la boleh JIMAT DUIT dari beli keperluan nak bersukan/Jogging. Jogging macam biasa pun belum tentu kita larat nak jogging 3-4KM..silap2 semput awal hehe..Power nyer mandian SPA ni..lepas mandi jer KALORI dalam badan akan TERBAKAR 200-300kalori. So boleh turun BERAT BADAN dengan semulajadi jer tanpa makan apa2 product/Ubat.

4.      OZON & ION NEGATIF . Membasmi kuman,bakteria,virus,fungus, parasite pada badan. Badan akan jadi lebih segar, bau badan pun hilang. Kesan pemutihan kulit akan berlaku dengan semulajadi. Badan dah x lesu, hilang stress, xsakit kepala, baik untuk Insomnia. Luka pun akan cepat sembuh pada badan. Sistem imun dalam badan uolls juga akan cepat pulih.


5.      SINAR INFRAMERAH JAUH (FiR). Meningkatkan sistem imun & metabolisma dalam badan. Selain itu membantu melancarkan peredaran darah dalam badan. Sel2 badan juga akan segar dengan penyerapan oksigen yg baik. Proses gantian sel2 baru. Proses DETOX juga berlaku semasa getaran mikro FiR. So lemak2 tepu/selulit air cair yg berada di bawah Dermis/Epidermis kulit. Kebaikkan nyer akan melambatkan  Proses penuaan pada kulit setiap kali mandi. Orang yang mengidap kanser /stroke booleh mandi SPA ini tanpa rawatan di Hospital.

You Might Also Like

0 comments